Terug naar de homepagina
Purchasing Administrator

Functieomschrijving

  • Als Purchasing Administrator sta je in voor de opvolging van bestellingen en de navolging van de aankoopprocedures.
  • Je bouwt een professionele relatie op met leveranciers en interne klanten.
  • Als Purchasing Administrator of Aankoop Assistent verwerk je bestelaanvragen van interne klanten.
  • Je vraagt offertes op, doet prijsvergelijkingen en koppelt terug naar de interne klanten van de aankoopdienst.

Profielomschrijving

  • Als toekomstig Purchasing Administrator of Aankoop Assistent ben je in het bezit van een Bachelor diploma (bij voorkeur in een economische richting).
  • Je hebt bij voorkeur 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie binnen een aankoopdienst.
  • Een goede kennis van MS Word en MS Excel (vb. formules, draaitabellen) is aangewezen.
  • Kennis van SAP (ERP systeem) is zeker een pluspunt.
  • Goede kennis van het Nederlands en het Engels is een must.
  • Je bent gemotiveerd, positief ingesteld en een teamplayer.
  • Je bent flexibel en klantgericht.
  • Je werkt analytisch en nauwkeurig.
  • Je bent erg communicatief en diplomatisch.
  • Je werkt probleemoplossend en neemt initiatief.
  • Je beschikt over commercieel inzicht.
  • Je kan zelfstandig en pro-actief werken.

Aanbod

  • JSR biedt een aantrekkelijk salaris gebaseerd op je ervaring en resultaten, gecombineerd met een interessant extralegaal pakket.
  • Je zal in een multiculturele omgeving werken waarin de grenzen van technologie steeds weer verlegd worden. 
  • We starten met een interim contract, met optie vast.

Keywords

Solliciteer voor deze vacature